Wednesday 25 September 2013

We Talk. We Share



Pada 22 September 2012, Kolej Ungku Omar telah mengadakan bengkel asas fotografi dan suntingan di Dewan Ungku Omar. Untuk pengetahuan, KUO sebenarnya adalah tempat kediaman pelajar Universiti Pendidikan Sultan Idris. Kebetulan pula 2 sahabat aku iaitu Yazid dan Mazuan menjadi tukang kata untuk event ni. So, aku pon teringin gak la nak join diorang sebab aku tak pernah jejak kaki kat UPSI lagi. Kita orang gerak selepas subuh dari Ipoh sebab event start dalam jam 8.30 pagi hingga 4.30 petang. Aku just jadi photog untuk behind the scene je dan tolong2 sikitlah time editing session. Cantik kawasan2 kat UPSI ni dari segi Landskap dan Architecture. Kat sini aku tunjukkan gambar2 suasana time event berlangsung. 





















1 comments:

Post a Comment

Popular Posts