Sunday 15 September 2013

P.O.R.T & KHIZANAT

14 September 2013, Ipoh telah mengadakan dua event untuk penggiat seni dan sukan ekstrim iaitu TWTUPIPOH  di P.O.R.T  dan ERIC HAUSMANN Live in Ipoh di KHIZANAT.  Plan aku memang nak pergi dua-dua event ni. Disebabkan cuaca yang kerap hujan sekarang ni so aku pergi event twtup dulu. Lagi pun event start pukul 10 pagi smpai tengah malam. Kat event twtup tu aku just jalan-jalan dalam berape jam sebab nak ke KHIZANAT pulak dalam pukul 4. So gambar kat PORT xdelah banyak sangat. Mana yang sempat je la..














Aku sampai ke PORT ni pon dalam pukul 2.00 then aku jalan-jalan sampai pukul 3.30 and aku fly ke KHIZANAT plak. Ok, kat Khizanat pulak ade event Eric Hausmann Live in Ipoh yang dibawa khas oleh Ipoh Experimental Art School dan juga Khizanat. Kat sini gambar banyak gak la sebab aku lepak dari awal sampai habis. Event dari kol 4.00 petang sampai 6.30 petang lebih kurang.  Disini aku bagi korang lihat macam mana suasana kat situ. Walaupun tak seramai event twtup, tapi memang enjoy la layan musik-musik angkasa...hahaha.












Penangkap gambar & Penulis blog oleh:
Ghazali Rosli, September 2013.

1 comments:

Unknown said...

kemas jali, boleh menuntut ilmu art of seeing dengan kamu neh...

Post a Comment

Popular Posts